پرش به محتوا

آغاز به‌کار باشگاه گیاه‌خواران ایران

مجله گیاه‌خواری ایران برای نخستین بار در میان فارسی‌زبانان اقدام به راه‌اندازی فضایی تحت عنوان «باشگاه گیاه‌خواران» جهت گردهم‌آوردن افراد گیاه‌خوار، وگن، خام‌گیاه‌خوار و پیروان سایر سبک‌های زندگی سالم کرده است.

این باشگاه که همزمان، هم در فضای مجازی فعال می‌باشد و هم رویدادهای حضوری خواهد داشت، مرکزی جهت تبادل نظر و مشاوره در زمینه گیاه‌خواری، وگنسیم، خام‌گیاه‌خواری، آشپزی، محیط زیست، مراکز ارائه محصولات و غذاهای گیاهی و سایر موارد مرتبط است.

عضویت در باشگاه مجله گیاه‌خواری ایران رایگان بوده، اعضای محترم آن از هر نقطه از جهان قادر به دسترسی به محتوای برخط (آنلاین) این وبگاه خواهند بود؛ همچنین خلاصه‌ی برخی رویدادهای حضوری باشگاه نیز در وب‌سایت مجله گیاه‌خواری ایران منتشر می‌گردند.

وبگاه یادشده نوعی انجمن اینترنتی است که در صورت تمایل کاربران، سوالات و پاسخ‌ها، بحث‌ها و نظرات آن‌ها جهت بهره‌مندی سایر افراد ثبت می‌گردند تا به رشد و پیشرفت جامعه کمک کنند.

جهت آغاز تبادل نظر، کافی است فرم عضویت را پر نمایید و با اطلاعاتی که انتخاب نموده‌اید وارد شوید. کاربران باشگاه، هم قادر به ساخت موضوعات جدید و هم پاسخ به سایر موضوعات از پیش مطرح‌شده می‌باشند.

لازم به ذکر است که فعالیت در تالارهای باشگاه به‌صورت ناشناس و با حساب کاربری که نام مستعار دارد نیز امکان‌پذیر است اما رعایت قوانین کشور و باشگاه برای تمامی اعضای گرامی الزامی است. 

انجمن‌ها و تالارهای اینترنتی که سال‌هاست رواج یافته‌اند، اجتماعی از افراد را به‌وجود می‌آورند که علایق مشترکی دارند و به‌واسطه این فضای مجازی با یکدیگر آشنا شده، به تعامل می‌پردازند.

از آن‌جایی که انسان موجودی اجتماعی است، برقراری ارتباط یکی از نیازهای اوست. در گذشته این عمل فقط محدود به فضای فیزیکی و حضور در جامعه بود اما رشد و گسترش اینترنت بُعد دیگری به ارتباطات بخشید و نه‌تنها تماس میان اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را ساده‌تر ساخت، بلکه ارتباط با افراد ناآشنای هم‌فکر را نیز در سراسر جهان ممکن و تسهیل کرد.

ورود به باشگاه گیاه‌خواران